בנט: "קודם ביטחון אחר כך הולכים להסדרה"

קובי פינקלר No Comments on בנט: "קודם ביטחון אחר כך הולכים להסדרה"

שר החינוך תקף בכנס של INSS את מדיניות הממשלה: "אסור להכנע לסחטנות של חמאס" לדבריו אין מציאות שלא תוקפים את חמאס "כי עכשיו מנהלים מו"מ" והצהיר "אני מושך לכיוון נהזה, מקווה שהממשלה תלך אחריי"

אסור להכנע לסחטנות של חמאס. נפתלי בנט צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מאגף את שר הביטחון: שר החינוך וחבר הקבינט המדיני-ביטחוני, נפתלי בנט, נשא היום (רביעי) דברים בכנס "רגולציה במרחב הסייבר" של המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS) ומכללת שערי מדע ומשפט.

השר התייחס למצב הביטחוני בדרום, ואמר: "מוקדם יותר היום, התייחס אלוף פיקוד הדרום למצב הביטחוני בגבול רצועת עזה ואמר: ״ישראל לא פוגעת במשגרי הבלונים כדי לא לפגוע במאמצי ההסברה".

אלוף הפיקוד וצה״ל כמובן מקבלים את ההנחיות מהדרג המדיני ולכן אין לי טענה כלפי המפקדים. יש לנו רמטכ״ל ואלוף פיקוד מצוינים. הכתובת היא בדרג המדיני.
ופה בדיוק נעוצה הבעיה. ישראל לא פוגעת במשגרי הבלונים כדי לא לפגוע במאמצי ההסדרה ? אני אומר – קודם נסדיר את מדיניות הביטחון של ישראל.

אני רוצה לומר בבירור: מדיניות ביטחון של ממשלת ימין היא קודם ביטחון ורק אחר כך הסדרה.

עוד אמר בנט: "ביטחון אזרחי ישראל קודם להסדרה עם חמאס. אסור להיכנע לסחטנות של חמאס. כרגע מפעילים אלימות כבדה מולנו, ואנחנו אומרים: ׳עכשיו אנחנו במו״מ אז חלילה לא נירה עליכם כדי להשלים את המשא ומתן".

"מדיניות ישראל צריכה לחזור לאקסיומה: הגבול הוא מוחלט. מחבלים לא נוגעים בגדר, לא חוצים את הגדר, לא מפרקים את הגדר".

"הכלל הפשוט צריך להיות: אפס סבלנות למחבלים, ביטחון וחיים נורמליים לתושבים. אני אמשיך להילחם על כך. אני מושך לכיוון מאוד ברור – קודם להחזיר את הביטחון ואחר כך אפשר לדבר על השאר, ולא ״הסדרה תחילה״. אני מקווה שבזמן הקרוב המדיניות הזאת תיושם".



0 תגובות